CXM

procesno rudarjenje

procesno rudarjenje

optimizacija poti strank

celovit vpogled v vaše poslovanje

celovit vpogled v vaše poslovanje

zagotavljanje izdelkov in storitev, ki presegajo pričakovanja strank

CXM kaj
kaj pomeni optimizacija poti strank?
Optimizacija poti strank je strateški poslovni pristop, ki poudarja zagotavljanje izjemnih storitev strankam in nenehno izboljševanje njihove poti pri poslovanju z organizacijo. Cilj te taktike je preseči pričakovanja strank na vseh stičnih točkah.

Doseganje odličnosti na tem področju ima ključno vlogo pri vzpostavljanju in ohranjanju trdnih odnosov s strankami, spodbujanju zvestobe in zagotavljanju trajnega uspeha organizacije. Organizacije, ki dajejo prednost odličnosti strank, običajno izstopajo na trgu in ohranjajo pozitivno podobo blagovne znamke.
CXM Slide 1
osredotočenost na stranke
Postavite svoje stranke v središče poslovnega delovanja in odločanja s pomočjo razumevanja in predvidevanja njihovih potreb in želja. Zagotovite enotno izkušnjo v vseh interakcijah in stičnih točkah s strankami ter jim omogočite brezhibno potovanje skozi sodelovanje z vašo organizacijo. Dosledno ponujajte vrhunske izdelke in/ali storitve, ki presegajo pričakovanja strank.
CXM Slide 2
obveščanje
Jasna in odprta komunikacija je bistvenega pomena za optimizacijo poti strank. Da bi lahko takoj rešili težave strank in jim zagotovili pravočasne in ustrezne informacije, je strankam potrebno aktivno prisluhniti in razumeti njihove zahteve. Izkazovanje empatije krepi ugodno podobo vaše organizacije in pomaga pri učinkovitem reševanju težav.
CXM - Slide 3
šolanje zaposlenih
Zagotovite, da bodo zaposleni imeli vse spretnosti in znanja, ki so potrebna za zagotavljanje odličnih storitev za stranke. Zavzeti in motivirani zaposleni bodo strankam lahko zagotovili izjemne izkušnje.
Slide 1
spremljanje
Zbirajte in uporabljajte ključne kazalnike uspešnosti ter povratne informacije strank za ocenjevanje in spremljanje učinkovitosti iniciativ za izboljšanje storitev.
ems video
PlayPlay
enoten sistem upravljanja
Enoten sistem upravljanja podprt z orodji ARIS konsolidira tradicionalno ločene sisteme upravljanja kot so upravljanje procesov, upravljanje tveganj in internih kontrol, upravljanje kakovosti, upravljanje IT portfelja, upravljanje znanj, upravljanje preobrazb ter s tem omogoči učinkovitejše delovanje organizacije.